ARKITEKTSKOLENS JULEMARKED, 3.-4. december, AAA

Så er det i den kommende weekend at Arkitektskolen Aarhus holder julemarked. En god mulighed for at finde inspiration til din indretning eller julegaver/adventsgaver.
Arkitektskolens julemarked er en årlig tradition hvor de studerende har boder med eget design. Julestemningen er i top og der er derfor god mulighed for at komme i dejligt julehumør, imens du handler bliver der spillet julemusik og der er lune æbleskiver i madboden.
!Husk kontanter da de ikke tager dankort!
Der er mulighed for, og det anbefales, at læse mere om eventet på Facebook. HER


2 kommentarer on “ARKITEKTSKOLENS JULEMARKED, 3.-4. december, AAA”

  1. […] julemarked Ja, jeg ved godt, at det er jo lidt sent at sige det, men 3. og 4. december var der designjulemarked på Arkitektskolen. Jeg var der ikke i år, men sidste år købte jeg blandt andet denne flotte chokoladefinger til […]

  2. […] julemarked Ja, jeg ved godt, at det er jo lidt sent at sige det, men 3. og 4. december var der designjulemarked på Arkitektskolen. Jeg var der ikke i år, men sidste år købte jeg blandt andet denne flotte chokoladefinger til […]


Skriv et svar

