! vigtigt ! VALG KADK 2012 ! vigtigt !

stil op!   stem!
dit kadk  –  dit valg !

 

 Kære alle
 
Så udskrives der VALG til KADK’s styrende organer – din mulighed for indflydelse !
 
Hvad skal du gøre først? 
Du skal sikre dig, at du står på valglisten – ellers kan du hverken stemme eller stille op.
Valglisten ligger på dit intranet.
 
Hvis du vil stille op eller du vil opstille en anden?
Hvis du selv vil stille op eller opfordre en anden/andre til at stille op, så brug de formularer til
kandidatanmeldelser, der ligger på dit intranet.
HUSK at stille så mange kandidater, at der også bliver valgt suppleanter.
Kandidatanmeldelserne skal være indleverede til Valgsekretariatet  senest den 1. oktober 2012, kl. 12.00.
 
Hvornår og hvordan skal du stemme?
Selve afstemningen finder sted fra og med tirsd d. 9. okt. 2012, kl. 00.00 til og med mand
d. 22. okt. 2012, kl. 23.59.
Alle stemmeberettigede vil modtage en mail, som indeholder et link til stemmesedlen i den valggruppe,
som pågældende tilhører.
 
Hvor kan jeg få mere at vide?
Læs vedhæftede Valgcirkulære.  Det vil give dig mere præcis info om hvad du skal gøre og hvordan valget går til.
På intranettet kan du også læse den mere detaljerede valgstatut, som indeholder de præcise regler for valg til
de styrende organer.
Du kan også kontakte Valgsekretariatet *).
 
VALGET drejer sig altså om:
 
KADK’s BESTYRELSE – Suppleringsvalg
·       1 repræsentant for KADK’s studerende for 1.11.2012 – 31.1.2014
og
KADK’s FAGLIGE RÅD
·       3 repræsentanter for de studerende (1 fra hver skole)
for 1.11.2012 – 31.1.2014
·       6 repræsentanter for VIP’erne (2 fra hver skole)
for 1.11.2012 – 31.1.2015
·       1 fælles observatør for KADK’s TAP’ere
for 1.11.2012 – 31.1.2015.
samt
Arkitektskolens STUDIENÆVN
·       4 repræsentanter for de studerende for 1.2.2013 – 31.1.2014
·       4 repræsentanter for VIP’erne for 1.2.2013 – 31.1.2015
 
Designskolen – Holmens STUDIENÆVN
·       4 repræsentanter for de studerende for 1.2.2013 – 31.1.2014
·       4 repræsentanter for VIP’erne for 1.2.2013 – 31.1.2015
Designskolen – Bornholms STUDIENÆVN
·       3 repræsentanter for de studerende for 1.2.2013 – 31.1.2014
·       3 repræsentanter for VIP’erne for 1.2.2013 – 31.1.2015
 
Konservatorskolens STUDIENÆVN
·       3 repræsentanter for de studerende for 1.2.2013 – 31.1.2014
·       repræsentanter for VIP’erne for 1.2.2013 – 31.1.2015.
 
 
HUSK at kandidatanmeldelser skal afleveres/sendesså de er Valgudvalget, v/ Valgsekretariatet i hænde

SENEST mandag den 1. oktober 2012, kl. 12.00.
 

Kandidatanmeldelserne skal indeholde oplysning om kandidaternes navne, skole, studienummer eller
fødselsdato, afdelings-/institut-/center- eller områdetilknytning.
Kandidater på samme kandidatliste betragtes som opstillet i prioriteret rækkefølge, med mindre andet fremgår.
Kandidatlisterne skal indeholde samtlige kandidaters under­skrif­ter, samt underskrifter af det krævede antal
stillere – det vil sige af én mere end det antal kandidater, der skal vælges.
HUSK at stille tilstrækkeligt antal kandidater, så der samtidig bliver valgt SUPPLEANTER.
 
For mere info – se vedhæftede valgcirkulære med tidsplan for valget og KADK’s Valgstatut, som kan findes på
dit intranet sammen med alt andet valgmateriale.
 
 
*) Valgsekretariatet:  valg@kadk.dk
Carola Resch – carola.resch@kadk.dk – 3268 6017, Holmen, adm.bygn., 1.sal, th.
Eva Simoni Lomholdt – esl@kadk.dk – 3268 7542, Holmen, adm.bygn., 1.sal, th.
Christina Lund – clo@kadk.dk – 3374 4704, Konservatorskolen, Esplanaden 34


Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s